tiistai 9. heinäkuuta 2013

Monkey

Jos joku sukkamalli ansaitsee klassikon arvonimen, se on Cookie A:n Monkey. Ohje on julkaistu Knitty-verkkolehden 2006 talvinumerossa sekä Knit.Sock.Love -kirjassa ja Ravelrystä löytyy huimat 17096 toteutusta kyseisestä mallista.



Tummansininen Opal-sukkalanka, jota jäi Pauliesta sopiva jämäkerä, ja 2,25 mm puikot siivittivät minut suorastaan euforiseen sukanneulontakokemukseen. Malli toimii täydellisesti ja kuvion oppii nopeasti ulkoa. Valmiit sukat istuvat jalkaan kuin unelma. Suosittelen!


6 kommenttia:

Neulisti kirjoitti...

Nätit sukat. :) Mulla on vielä tämä malli neulomatta!

Kaisa kirjoitti...

Kiitos Neulisti! Kannattaa kokeilla, tuo on aivan täydellinen kesäneule.

Neili kirjoitti...

Minäkin mietin, että olen neulonut tämän mallin, mutta blogini mukaan en ole. Ilmeisesti malli vaikutti tutulta, kun sitä on neulottu noin paljon. Tulen neulomaan!

Paula kirjoitti...

Minäkin oon neulonut nämä joitain vuosia sitten, tais olla aika ekoja sukkia mitä olen tehnyt. Joku, ehkä Regian, ihanan pirteän värinen raitalanka oli kyseessä ja yhä ne sukat on käytössä. Muistelen että oli tosiaan kiva malli neuloa ja lopputuloskin miellytti. Ihanat myös nuo sinun sukkasi, kaunis väri!

Kaisa kirjoitti...

Kiitos Paula! Minäkin olen neulonut tuon mallin joskus vuosia sitten, mutta en kehdannut linkittää, koska neulomis- ja valokuvaustaitoni eivät silloin ihan vastanneet blogin nykyistä vaatimustasoa :D

Kaisa kirjoitti...

Kiitos Neili kommentistasi! Kannattaa neuloa tuo malli jos yhtään tykkää pitsisukista. Kuuluu yleissivistykseen :)